NeedCard

Formuła niniejszego regulaminu zakłada ustalenie ogólnych zasad i warunków korzystania z serwisu internetowego, w szczególności zasad i warunków, na jakich nastąpi korzystanie z usług elektronicznych dostępnych w serwisie internetowym, składanie zamówień, zawarcie oraz realizacja umów zawartych poprzez needcard.pl

Używane w treści niniejszego Regulaminu pojęcia mają znaczenie nadane poniżej:
1 Definicje
1.Właściciel Sklepu – spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sachiro . z o.o. z siedzibą w Warszawie, , UL. OBROŃCÓW HELU 3 / LU1, 02-495 WARSZAWA wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydziała Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0001122448 , REGON 529424236, NIP: 5213223749, kapitał zakładowy 5000 zł, adres email: sachirobarati@gmail.com

2. მაღაზია – ონლაინ მაღაზია www.needcard.pl, რომელიც ახორციელებს საცალო გაყიდვებს ინტერნეტით, რეგლამენტის შესაბამისად;

3. Regulamin – Regulamin Sklepu internetowego będący integralną częścią Umowy, regulujący zasady i warunki zamawiania przez Klienta Kart rabatowych za pośrednictwem Internetu w ramach Sklepu;

4. Umowa – umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Właścicielem Sklepu a Klientem, na mocy której Właściciel Sklepu zobowiązuje się przenieść na Klienta własność Karty rabatowej i wydać mu ją, a Klient zobowiązuje się Kartę rabatowe odebrać i zapłacić Właścicielowi Sklepu cenę;

5. Klient – (i) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (ii) osoba prawna; albo (iii) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – korzystająca lub zamierzająca korzystać z Sklepu, w tym zawierająca lub zamierzająca zawrzeć Umowę.
6.Użytkownik – każda osoba korzystająca ze Sklepu dostępnego na Stronie internetowej;

7. Odbiorca Karty Podarunkowej – osoba fizyczna lub prawna niebędąca Klientem, która w zamówieniu złożonym przez Klienta została wskazana jako adresat zamówionej Karty rabatowej;

8. trona internetowa – www.needcard.pl
9.KC – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16 poz. 93, ze zm.);
10.Dzień roboczy – każdy dzień powszedni, z wyłączeniem sobót oraz dni określanych jako ustawowo wolne od pracy;
11.Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827, ze zm.).

12. Karta rabatowa obowiązująca na obiekty znajdujące się na stronie, wszystkie obiekty mają różne oferty, w niektórych specjalne menu dla posiadaczy kart, w innych zniżka 15% i więcej.

13. Dowód Płatności – paragon fiskalny, nota księgowa lub wyciąg z konta bankowego, potwierdzenie płatności.
14.Wydawca – podmiot dostarczający na rzecz Klienta dany produkt bądź usługę, do jakiej uprawnia Voucher.
15.Dział Dbałości o Klienta – punkt udzielający informacji Użytkownikom i Klientom. Kontakt z Działem Dbałości o Klienta możliwy jest drogą telefoniczną lub e-mailową. Pracujemy pn. – pt.: 08:00 – 16:00, Telefon: +48 733 876 111, email: sachirobarati@gmail.com

2 Postanowienia ogólne

1.Warunkiem zawarcia Umowy jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
2.Ceny podane w Sklepie są cenami brutto – zawierają podatek od towarów i usług według stawki obowiązującej w chwili nabycia, wyrażonymi w PLN.
3. karta rabatowa dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
4.Zdjęcia mają charakter poglądowy, zamawiany karta rabatowa może nieznacznie różnić się od prezentowanych wzorów.
5.Strony Umowy są bezwzględnie zobowiązane do stosowania się do postanowień Regulaminu.
6.Treść Regulaminu jest dostępna na Stronie internetowej.
7.W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się odpowiednio przepisy KC
8.Do korzystania z Serwisu internetowego za pośrednictwem Internetu niezbędne jest posiadanie urządzenia pozwalającego na korzystanie z zasobów Internetu, skrzynki pocztowej e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www.
9.Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep: (i) komputer, laptop, tablet, smartfon lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (ii) dostęp do poczty elektronicznej; (iii) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari lub Microsoft Edge; (iv) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768; (v) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript

3 Warunki zakupu

1. Sprzedaż kart rabatowych odbywa się za pośrednictwem sklepu znajdującego się na stronie internetowej.

2. Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny na Stronie internetowej. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu
3.Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów KC, a zatem złożenie zamówienia przez Klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia Umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonej Karty Podarunkowej. Do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep, z zastrzeżeniem treści § 4 ust. 3 oraz 5 Regulaminu.

4. Sklep zastrzega sobie prawo do ciągłego wprowadzania zmian cen i warunków kart rabatowych, a także do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży.

5.Dla Klienta i Sklepu wiążące są informacje zawarte na Stronie internetowej przy kupowanej Karcie Podarunkowej w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka karty, jej cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
6.Oferta sklepu obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
7.Zamówienia można składać 24 godziny na dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywane są w pierwszym Dniu roboczym następującym po dniu, w który zamówienie zostało złożone.

4 Potwierdzenie i weryfikacja zamówień

1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych umożliwiających jego weryfikację. Jeżeli zamówienie ma zostać zrealizowane (wysłane) z rabatem, konieczne jest podanie niezbędnych danych.
2. W przeciągu 24 godzin (Dni robocze) od momentu potwierdzenia złożenia zamówienia przeprowadzana jest jego weryfikacja, w ramach której ustalane są szczegóły dostarczenia przesyłki. Weryfikacja odbywa się telefonicznie lub poprzez pocztę e-mail.
3.Sklep zastrzega, że jest uprawniony do odmowy przyjęcia zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w tym m. in. w następujących przypadkach:

gdy nie posiada danej Karty Podarunkowej na stanie (w magazynie);
w ofercie znajdującej się na Stronie internetowej zamieszczono błędny opis Karty Podarunkowej lub podano niewłaściwą cenę;
Klient podał niewłaściwe lub nieprawdziwe dane i nie jest możliwa jego weryfikacja;

4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 powyżej, Sklep przekaże informację o stanie zamówienia na wskazany przez Klienta adres e-mail lub poinformuje telefonicznie na numer podany przez Klienta, proponując Klientowi możliwość:
anulowania całości zamówienia;
5.Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych.
6.Sklep ma prawo anulować zamówienie w każdym czasie i odmówić jego realizacji, jeżeli na skutek wewnętrznej weryfikacji złożonego i opłaconego zamówienia, zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do wiarygodności zamawiającego, w szczególności, gdy zamówienie zostało złożone z adresów e-mail lub domen uznanych przez Sklep za niewiarygodne.
7.Sklep prześle Klientowi potwierdzenie zawarcia umowy na trwałym nośniku, tj. poprzez dostarczenie potwierdzenia na adres mailowy podany przez Klienta.
8.Sklep prześle Klientowi również potwierdzenie otrzymania zgody na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy w sposób wskazany w pkt 7 powyżej.

5 Płatność

1.Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:
tradycyjny przelew na konto prowadzone przez: Santander bank polska S.A. nr konta: 65 1090 1056 0000 0001 5937 3367 (przedpłata);
payu (blik, przelew bankowy)

2. Po wyborze przelewu bankowego (szybkie płatności) jako metody płatności Klient zostanie przekierowany do formularza zapłaty PAYU

3. Transport karty rabatowej jest dla Klienta bezpłatny, płacisz jedynie za koszt karty

4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że Karta rabatowa zamówiona znajduje się na magazynie lub u dostawców Sklepu. W przeciwnym wypadku Klient jest informowany o zaistniałej sytuacji i podejmowane są rozmowy na temat dalszej realizacji zamówienia (przedłużenie czasu realizacji bądź anulowanie zamówienia). Treść §4 stosuje się odpowiednio.
5.Termin płatności za złożone zamówienie, w przypadku wyboru przelewu tradycyjnego, jako metody płatności, wynosi 7 Dni roboczych. Po upływie tego terminu złożone zamówienie jest anulowane, a Karta rabatowa będąca przedmiotem zamówienia wystawiany jest ponownie na sprzedaż.

6.Wysyłka karty rabatowej

1.Karta rabatowa ma formę fizyczną i posiada wersję internetową

2. karty w postaci fizycznej są wysyłane za pośrednictwem firm wysyłkowych:
kuriera – Doręczenie trwa zwykle do 2 Dni roboczych. Czas ten może się jednak wydłużyć z przyczyn niezależnych od Sklepu, o czym Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub za pomocą wiadomości mailowej;

3.INPOST Doręczenie trwa zwykle 3-4 Dni robocze. Czas ten może się jednak wydłużyć z przyczyn niezależnych od Sklepu, o czym Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub za pomocą wiadomości mailowej.

4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sklepu. Do czas braku zaksięgowania wpłaty Sklep nie podejmie jakichkolwiek czynności związanych z realizacją zamówienia.
5.Zamówienie wysyłane jest na adres wskazany w formularzu jako adres dostawy. Nie ma możliwości zmiany adresu po dokonaniu wpłaty. W razie podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia.

6. Wszelkie szczegółowe regulacje związane z przesyłką Kart rabatowych określone są w regulaminach firm kurierskich, pocztowych i inpostej

7.Brak odebrania przesyłki i zwrot zamówienia do nadawcy skutkuje obciążeniem Klienta kosztami zwrotu paczki oraz kosztami ponownego jej wysłania.
8.Koszty transportu zależą od wyboru firmy dostarczającej przesyłkę i jej cennika.
9.W chwili odbioru zamówienia Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem.

7 Prawo odstąpienia

1.Konsument, który zakupił Kartę Rabatową ma prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki lub zawarcia Umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

2.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument musi poinformować Właściciela Sklepu, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pisma wysłanego pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

3. Konsument jest zobowiązany dokonać zwrotu Karty Rabatowej niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie czternastu dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Zwrócona Karta Rabatowa powinna być kompletna, w stanie nienaruszonym, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi konsument. Jeśli konsument odesłał zwracaną Kartę Rabatową w inny sposób niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, to Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W przypadku odstąpienia od umowy przez konsumenta, jeżeli zapłata została dokonana, zwrot zapłaty nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania rezygnacji konsumenta przez Właściciela Sklepu, z zastrzeżeniem ust. 5. Właściciel Sklepu dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

4,Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanej Karty Rabatowej lub do czasu dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

5,Zgodnie z treścią art. 38 pkt 13 Ustawy Klientowi nie przysługuje uprawnienie do odstąpienia od Umowy – zakupu Karty Rabatowej, jeśli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Właściciela Sklepu o utracie prawa odstąpienia od Umowy. Przez rozpoczęcie spełnienia świadczenia, o którym mowa w zd. 1 należy rozumieć odbiór Karty Rabatowej

8 Zwroty i reklamacje

1.Wszystkie Karty Rabatowe oferowane przez Sklep są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
2.Preferowanym i podstawowym sposobem załatwienia reklamacji jest złożenie jej bezpośrednio właściwego do Wydawcy Karty Rabatowej.
3.Właściciel Sklepu odpowiada wobec konsumenta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu w zakresie określonym przepisami KC. Wyłącza się postanowienia z ust. 2 zd. 1 w stosunku do pozostałych Klientów.
4.Właściciel Sklepu nie udziela gwarancji na towary i usługi zakupione za pośrednictwem Kart Rabatowych w sklepach Wydawców i u innych podmiotów, ani też nie ponosi odpowiedzialności za jakość, bezpieczeństwo, zgodność z prawem ani żaden inny aspekt towarów lub usług nabytych za pośrednictwem Karty Rabatowej zamówionej poprzez Sklep.
5.Ryzyko przypadkowej utraty lub zniszczenia Karty Rabatowej przechodzi na Klienta w momencie wydania mu produktu przez Właściciela Sklepu lub działającego na jego rzecz przewoźnika. Jeżeli Klient samodzielnie określił przewoźnika produktu, a Właściciel Sklepu nie miał na to wpływu, ryzyko to przechodzi na Klienta w chwili wydania produktu temu przewoźnikowi.
6.Reklamacji produktu dokonuje się poprzez zawiadomienie Właściciela Sklepu o niezgodności Karty Rabatowej z Umową oraz odesłanie do Sklepu reklamowanego produktu wraz z opisem niezgodności. Do reklamowanej Karty Rabatowej zaleca się dołączyć dowód zakupu lub jego kopię, co ułatwia rozpatrzenie reklamacji. Niedołączenie dowodu zakupu lub jego kopii nie wstrzymuje jednak procedury reklamacyjnej.
7.Właściciel Sklepu ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu Karty Rabatowej wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta Karty Rabatowej, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
8.W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty dostaw ponosi Właściciel Sklepu.
9.Zaleca podanie w opisie reklamacji:

informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości;
żądania sposobu doprowadzenia Karty Rabatowej do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy; oraz
danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep.
Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

9 Ochrona danych osobowych

1. Składając zamówienie w Sklepie, Klient przyjmuje do wiadomości, iż jego dane osobowe będą umieszczone w bazie SACHIRO SPÓŁKA Z.O.O. oraz przetwarzane dla celów zawarcia umowy i realizacji zamówienia. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych

2. Administratorem danych osobowych jest SACHIRO SPÓŁKA Z.O.O. z siedzibą w Warszawie, UL. OBROŃCÓW HELU 3 / LU1, 02-495 WARSZAWA, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0001122448, REGON: 529424236, NIP: 5223308430, kapitał zakładowy 5,000 zł,

3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zawarcia i realizacji zamówienia.
4.Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez Sklep.
5.Dane osobowe odbiorcy Karty Rabatowej zostały przekazane do Administratora przez kupującego Kartę Rabatową oraz mogą obejmować następujące kategorie danych osobowych: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres mailowy, nr telefonu.
6.Dane odbiorcy Karty Rabatowej będą przetwarzane w powyżej wskazanym celu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. w zw. z prawnie uzasadnionym interesem Administratora, przez który należy rozumieć konieczność zapewnienia prawidłowej realizacji umowy sprzedaży Karty Rabatowej zawartej pomiędzy Administratorem a kupującym.
7.Dane osobowe Klientów będą przechowywane przez okres trwania umowy i realizacji zamówienia oraz po jej rozwiązaniu lub wygaśnięciu przez okres niezbędny do zakończenia realizacji wszelkich obowiązków stron wynikających z umowy i realizacji zamówienia.
8.Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9.Klient ma prawo wniesienia skargi do PUODO gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10,Podanie przez Klienta danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy i realizacji zamówienia. Klient jest zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji zamówienia. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych zawiera również Polityka prywatności Sklepu.

10 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

1. Niniejszy punkt Regulaminu i postanowienia w nim zawarte mają zastosowanie do Użytkowników będących konsumentami.
2.Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.phporaz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
3.Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

11 Postanowienia końcowe

1.Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na Stronie internetowej.
2.Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na Stronie internetowej. Do Umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia zamówienia przez Klienta.

Zalogować się

Zarejestruj się

Zresetuj hasło

Proszę wpisać swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail. Na podany adres e-mail zostanie wysłany link umożliwiający utworzenie nowego hasła.

Scroll to Top